Instagram

Thursday, October 27, 2011

Vtox Trim Up.. :)

VTOX TRIM UP FROM JAPAN BIOTECHNOLOGY

VTOX TRIM UP FROM JAPAN BIOTECHNOLOGY

VTOX Trim Up is made from Japanese natural brown seaweed with the world's leading bio technology. The brown seaweed is also known as wakame seaweed; the seaweed used in miso soup.

Fucoxanthin found within this brown seaweed is completely unique among fat burners and perfect in promoting weight loss. Japanese scientists from Hokkaido University presented research at the 232nd National Meeting of the American Chemical Society in San Francisco. They presented conclusive findings of fucoxanthin's ability to reduce the weight of obese rodents by up to 10% and expressed how fucoxanthin from brown seaweed could be developed as a natural extract to help fight obesity in humans.

Fucoxanthin reacts with your body's metabolism to produce thermogenesis that will burn your body's stored fat to make additional energy. Fucoxanthin is meant to help you burn the fat from adipose tissue, such as fat on you belly and thighs, without bad side effects common with other fat burning products, such as potential overstimulation of the central nervous system.

Discover this natural, algae-derived weight loss supplement. Avoid the bad side effects of many over the counter supplements. Breakdown your fat and increase your metabolism.

VTOX TRIM UP FROM JAPAN BIOTECHNOLOGY

VTOX Trim Up dibuat daripada rumpai laut semulajadi berwarna coklat  dari Jepun dengan bio teknologi yang terkemuka di duniaRumpai laut coklat juga dikenali sebagai rumpai laut wakamerumpai laut yang digunakan dalam sup miso.

Fucoxanthin dijumpai dalam rumpai laut ini benar-benar unik di antara pembakar lemak dan sempurna dalam menggalakkan penurunan berat badan.Saintis Jepun dari Universiti Hokkaido membentangkan penyelidikan di Mesyuarat Kebangsaan Persatuan Kimia Amerika di San Francisco 232Mereka menyampaikan penemuan muktamad keupayaan untuk mengurangkan berat tikus obes sehingga 10% fucoxanthin dan menyatakan bagaimana fucoxanthin daripada rumpai laut coklat boleh dibangunkan sebagai ekstrak semula jadi untuk membantu melawan obesiti pada manusia.

Fucoxanthin bertindak balas dengan metabolisme badan untuk menghasilkan thermogenesis yang akan membakar badan anda yang menyimpan  lemak untuk membuat tenaga tambahanFucoxanthin bertujuan untuk membantu anda membakar lemak daripada tisu adiposseperti lemak pada perut dan pahatanpa kesan sampingan buruk yang bersama-sama dengan produk lain yang membakar lemak, seperti berlebihan potensi sistem saraf pusat. Pecahkan lemak dan tingkatkan metabolisme anda. ;)


BENEFITS

- Burn Fats; Fucoxanthin is clinically proven to target the deep white adipose tissue, commonly found in the abdominal region

- Thermogenically boost metabolism

- Powerful Antioxidant - Fucoxanthin is carotenoid (like lutein & lycopene), which is a powerful antioxidant that protects cells from free-radical damage.

- Control appetite; Citrus Aurantium & Garcenia Cambogia are natural appetite suppressant and has fat burning properties

- Detoxify toxin; chlorophll helps to cleanse the body digestive system and purify blood

- Ease bowel movement; aloe vera cleans the digestive tract by removing toxins and impurities

- No Chemical; 100% made from natural ingredients

- Safe; approved by KKM , Singapore Lab & US FDA Lab

FAEDAH

- Membakar Lemak Fucoxanthin secara klinikal secara terbukti pada tisu adipos putih yang mendalam, yang biasa ditemui di rantau bahagian abdomen

- Thermogenically meningkatkan metabolisme

- Antioksida Yang Kuat - Fucoxanthin karotenoid (seperti lutein & lycopene), yang merupakan sejenis antioksidan yang kuat yang melindungi sel-sel daripada kerosakan radikal bebas.

- Kawalan selera makan, Aurantium Citrus & Garcenia Cambogia adalah semulajadi sebagai penahan selera dan pembakaran lemak

- Penyahtoksin toksin; chlorophll membantu untuk membersihkan sistempenghadaman badan dan membersihkan darah

- Kemudahan pergerakan usus; lidah buaya membersihkan saluran pencernaandengan membuang toksin dan kekotoran

- Kimia; 100% diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi

- Selamat; diluluskan oleh KKM, Singapura Lab & US FDA Lab

INGREDIENTS

Fucoxanthin, Citric Acid, Maltodextrin, Chlorophyll, Aloe Vera, Fructose, Citrus Aurantium, Garcenia Cambogia.

4 ciri-ciri untuk pelangsingan badan :

• Mengawalatur obesiti yang disebabkan oleh genetic

• Mencapai 5 ‘Tidak’ prinsip yang dinyatakan old WHO tentang pelangsingan badan 

Tidak cirit-birit, Tidak mengawal selera makan, Tidak letih, Tidak kering, Tidak gemuk semula

• Rawatan obesiti yang tepat :

Kesan pengurangan saiz pada perut, pinggang, paha, dan punggung sangat jelas

• Kesan boleh dikaji :

Consumer boleh rasa lemak badannya dibakar setiap hari.

More info,just check it out here ! ;)










Testimonial 


Ira,Kuantan :)



Ila,Kuantan :)

BERMINAT ?

YAKINLAH berat anda akan ideal n kembali ramping macam anak dara.... :)



VTOX TRIM UP

RM 168


PROMOSI PAKEJ JIMAT STOK UNTUK 2 BULAN !!!

~ BELI 3 KOTAK FREE 1 KOTAK


HARGA ASAL RM168 (3 X RM168)
JIMAT 1 kotak (Free)

ADA BERAPA PAKET DALAM SEKOTAK ?


1 Kotak = 15 sachet = utk 15 hari je
STOK 30 HARI = 2 KOTAK


SIAPA YANG TIDAK BOLEH GUNA?

~orang yang dah kurus cekeding!!!

~ wanita yang sedang hamil/menyusu badan sepenuhnya

selain dari kategori di atas, semua boleh guna tak kira remaja, 

dewasa atau warga emas..Lelaki & Perempuan, semuanya boleh....



CARA GUNA?

1 sachet pagi sblm breakfirst..sblm mkn & minum..

minum mcm minum milo je.. :)

ada bahan berbahaya ke ?

tiada...jangan risau :)


Antara soalan popular pelanggan :

saya penah cuba macam2 produk tapi xde turun pun, boleh ke Trim upl ni turunkan brt sy?

~ metabolisme dlm badan awk terlalu rendah..itu sebab tidak bertindakbalas...

cubalah produk yg dpt tingkatkan metabolisme.. ;)


adakah saya perlu diet?

tidak perlu...kalo lapar plak waktu malam, mkn je...minum air kosong 2 liter sehari lg byk lg bgus ..

mkn macam biasa pada waktu siang....TIADA DIET PELIK2...

mudah bukan ? :)


Postages Fee :

FOC postage :)



How to buy ?

Just Call Mrs. Ila Damia 

019 903 8127

atau LIKE her page here.


ok,that's all..take care people :)

1 comment:

Ms. RJ said...

hello, saye berminat nak beli vtox. nak tau harga utk 4 kotak berape ye?sbb saye biase amik dari stokist KK, so saye nak compare harga. thanks ye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...