Instagram

Sunday, October 2, 2011

Setelah sekian lama belog di anak tiri kannnnnnn..

Setelah sekian lame belog di anaktirikan oleh saya,baru hari ni saya terasa macam mula nak hapdate semula..tehehehehe..kesian awak belog,sebab awak ni terabai dan diabai oleh saya sampaikan nak log in pon dah lupe password..oh,silalah marahkan saya...kihkihkih..

Buat babyku, si belog yang comel tapi comot sedikit..

meh nak tiyom tiyom sikit meh..olollolo..jangan marah yewww..
mama awak bz sesangat sampaikan sanggup memadu kasihkan awak dengan adik baru mu..wakakaaka..
tapi takpe,kite gunakan adik barumu itu untuk menghapdate semula ape yg terdendam di kesumat setelah sekian lama yeww sayanggg..

meh mama nak kenalkan adik baru meh..


semalam mama temankan papa pegi belikan lagi satu adik baru lagi..lepastu papa terus lupekan yg lain bile dah dapat..ok,sekarang baru mama tahu erti penyesalan.bahaha
lepas ni mama tak tinggal baby belog ni lagi ye..mama teman baby ye..
jangan majuk majuk taw! :P

see..papa dengan Samsung dea..sian mama kannn..

tskkkkkkkkkk :'(

ok sekarang baru boleh hapdate dengan baby sayanggg ye.. :)

marilah senyum kembali..


habis entry gedik longlai bersama baby belog..
mari update sikit untuk yang kesekian kalinya.

1. tak sangka dah masuk bulan Oktober..Welcome October :)
Alhamdulillah saya masih panjang umur untuk bernafas di muka bumi ini.. :)

2. Bulan Oktober nampaknya jadual saya makin padat..
makin banyak kerja yang menunggu dalam barisan..lah sangat! nampaknya saya juga akan jarang jarang update entry panjang panjang tapi entry bergambar jela ye..boleh? :D

3. oh ye,kepada yang dah join Naturactor Giveaway saya,terima kasih daun keladi..
sesape nak join,boleh la hantar  penyertaan korang.. :)

ok,ini sahaja untuk pagi ni..petang nanti saya nak make up sikit belog sayang ni..dan nak update tentang contestant yang dah join GA saya..sayang korang! Muahhhhxx! :)

have a good day sayang sayang semua. :)









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...