Instagram

Sunday, October 23, 2011

Pemenang NATURACTOR GIVEAWAY dari Asyazain's Shop :)

hye semuaa..tengah buat ape tu..harap semua sehat sehat je ye.. :)

takmau bebel panjang panjang sebab saya yang tak sihat.wuwu
makanya,saya nak terus bgtau tujuan saya menghapdate untuk kali ini..
[kalo tak,memang payah la nak nampak name belog ni naik sebab update kan..sila paham..bahaha]

ingat lagi tak engkorang pasal entry ni?




so,kalau dah ingat marilah saya nak bgtau sape yang paling bertuah antara yang
 bertuah nak dapat Naturactor Original dari saya secara percumaaaa! :)

jeng jeng jenggggg! hihihi


.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TAHNIAH !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


yang telah mendapat 336 LIKE dari peminat peminat dari dalam dan luar negaranyee..hihi

tahniah adek..mekaseh sudi join Giveaway akak ye.. :)
nanti inbox kat akak nak Naturactor kod mane ye.. :)
tahniahh..muah muah :)


kepada contestant yang lain,terima kasih banyak banyak sebab korang rajin masuk Giveaway asya ye..lain kali bolehla masuk lagi..mane tahu korang punye tuah plak kan? :)

last but not least,terime kaseh pada semua yang dah beli Naturactor dari saya..masing masing upload gambo sume cun cun kalah artis tahu..sukenyeee saya tgk korang korang semua cantik cantik taw! :)

okelahitu sahaje untuk kali ni..jumpe lagi semuaaaaaaaaa!
daaaa..sayang korang. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...