Instagram

Sunday, October 9, 2011

9.10.11 - SAVE THE DATE..lah sangat! :D

Asal hari jumaat je,mesti rase bersemangat waja nak habiskan hari dengan secepat yang mungkin sebab hari sabtu dan ahad adalah hari yg paling bahagia buat saya sebab...............
hari isnin sampai jumaat hidup penuh dugaan..sobsssss..

makanya,cuti dua hari saya dimanfaatkan dengan detik detik 
bahagia bersama family tersayang.. :)

hari jumaat tu planned nak pegi Kl untuk beli brg keperluan saya..lagipun dah lama tak pegi sejak sejak kerja ni..bz manjangg..huhuhu..kali ni takkan lepaskan peluang walao tak cukup seorang ahli iaitu adek saya yang lagi sorang tu.. :'(


selalunya kami bertiga,tapi kali ni hanya berdua..ini muka baru bangun tido..hikhikhik


muka mengantok..keh keh keh

ok,sudah sudah la letak gambar diri sendiri yang tak seberapa tuh..marilah saya tunjukkan 
my new babies for this time.. :D

Alhamdullilah ada rezeki lebih,sempatla jugak saya melampiaskan nafsu membeli saya pada mereka..Tahniah tokey tokey dan amoi yang berjaya mempengaruhi 
saya untuk membeli barang anda.. =.=


ok,yg atas tu namenye Hunny Pinky ye awak awak semua..
yg bawah tu pulak Capsul Baby..omey sangat benda tu..
my lovely MP3 :)


ini Baby Mont Blanc saya..sayang sangat baby yang ini 
sebab dah lama admirer dekat dia..haha
tujuan utama nak beli ni sebab selalu kene hantar pegi kerusus jauh jauh 
yang memerlukan saya membawa beg pakaian yang besa gedabak.. =.=

kepada bukan peminat pink,silalah tekan pangkah kalau tak mau 
anda muntah pink lepas ni..hihihi

tadi jalan jalan,berkenan pulak dengan benda benda comel ni..saya dengan ica si budak kecik tu ketar kepala nak pilih mana satu..last last ni yang saya dapat.. :)




haaa..omeyy kan? kann?
geram..rase nak amek je satu kedai tu..
opss..kebudak - budakan saya sangat terserlah..bahaha

Ica pon nak jugak tunjuk yang dia pilih..hihihi


dia pilih DOMO pink.. :)



nak jugakkk.. :)


saya pon nak jugakkk..ok,fine..

sesiapa yang perasan,tarikh hari ni cukup indah..9.10.11.. :)

Alhamdullilah.. :)

jumpa lagi semua..Assalamualaikum.. :)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...