Instagram

Saturday, August 6, 2011

Jauh di sudut hati kecil saya..


Jauh di sudut hati saya,saya pelik dengan perangai manusia..
macam macam hal..
saya tak nafikan,saya juga bukan manusia yang sempurna..
semua manusia yang diciptakan oleh Allah s.w.t mempunyai kekurangan masing masing..

manusia di mata manusia lain tak pernah betul..
bila kita senyum kat orang,orang lain yang memandang akan cakap,gediknye la budak ni..bila kita tak senyum kat orang,org akan cakap,sombong betul die tu..padahal muke kite memang jenis masam kalau tak senyumm..bila kita banyak bertanya itu ini,org akan cakap,ish budak ni,tu pon xpaham ke? ape la lembap sangat?bila kita buat kerja tanpa tanya apa apa,org akan ckp,berlagak pandai la tu..entahla..sungguh tak paham dengan manusia..

hurmmmm..

3 comments:

Nurulhuda Zaharni said...

betul2. semua slh. cam ustaz qazim ckp, kalau kite kawen, org kate gatainyer mude2 dh nk kawen. kalau kite takkawen, org kate gak, ish2... sampai tua takkawen2.

eh jap. cam takde kaitan je.

hahaha..

dayah aziz said...

xkn pernah dapat puas kan hati sume org

Asya Zain said...

Nurulhuda Zaharni : huhu..betul2..sumenye salah kan? kadang kadang xtau la nak ikot yg mana satu..huaaaaaaaaaaa

Dayah Aziz : yup..dan tak semua org akan puas hati dengan kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...