Instagram

Tuesday, May 15, 2012

sedih + gembira = SEGEM

Quick update!

saje je bosan kat opis..update kejap..
lepas ni mungkin terlampau busy..
dengan kerja lain..
huhu

bulan depan dah start posting..
Result posting adelah sangat Boooooooooooooo!
jadi saya sangat hampa..
T______T

tapi tidak mengapa..kuatkan semangat..
cekalkan hati..
tempat mengajar adalah jauh nun ke dalam sana!
uwaaaaaaaaaa!

hati kecil kata..takpe..cuba dulu..
awak dah pergi merata-rata kan..it's okay..
jangan takut..ini lah cabaran..
Malaysia Boleh!
#tangan di dada mata ke atas#

hati besar pula menjawab..
alaaaaaaaaa! dah tak boleh nak lepak lepak kat bandar!
dah xboleh nak shopping sangat!
susah dah la nak karok karok! haha
alaaaaaaaaa! kene drive sendiri!
alaaaaaaaaa! 
*brape banyak alaaaa daaa!

satu je masalah..belum ade keyakinan nak drive sendiri pegi sane.. 
*hentak hentak kaki*

sobsssssssss!
cemane ni..cemane ni..
T_________T

sebagai hadiah untuk diri sendiri sebelum posting..
marilah gembirakan hati sendiri..
Orang kate nOte ni best..
best ke? bolehla..
same je dgn TaB.. cuma saiz je kecik sikit dan boleh lukis lukis..
sejak beli sampai sekarang,xpenah lagi duduk mengadap S Memo..
yang main lukis lukis tu! :D



ni kotak luar dan dalam..isinya haruslah yang sedang tangkap gambar ni.. :)


pastu pastu jumpe pulak casing Diamond nih..pink kann! terus sambar..
yeayyy! kesedihan dah mula hilang.. 
harap harap sumenye akan okey..huhu

banyak yang kene settlekan..
Nak lelong rumah sewa..
g survey tempat baru..
cari sekolah..
uhuks.
Y___Y

bye korang.
:(

6 comments:

cik ery said...

bestnyee!hari tu tgk mengidam kt bnde ney!brpe beli?

Marya Hana said...

beli samsung galaxy note?
dah lama mengidam henpon ni tau..

ermm..

Pupel Liyana said...

samalah kita. yeah! leh geng!

Asya Zain said...

cik ery : hehehe..yg mane satu awk tanye ni? phone ke casing? heheeh

phone same je standard market price..kalau casing tu.. RM 199.00 :D

Asya Zain said...

Marya Hana : hehe..ala..xpe..nanti awk dapat jugak Marya! :)

Asya Zain said...

hehehehe..yeayy! leh tanye tanye..hehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...