Instagram

Saturday, January 7, 2012

Entry pertama untuk 2012 :)

 : serabai gila :

.............................................................

sedar tak sedar, selase depan asya akan berumur 23 tahun..23 tahun ok.23!
@___________@

agak agak lepas ni boleh lagi tak makan ais krim sambil lompat lompat keriangan? agak agak encik sayang nak tak layan perangai kebudak budakan ini lagi? agak agak boleh tak merajuk-rajuk sambil hentak hentak kaki kalau nak sesuatu kat Emporium lagi? uwaaa..umor dah 23,makanya dah kene start kumpul itu dan ini..no more enjoy.more focus on your work.

Y_________________Y


mak cakap : kalau zaman mak dulu,23 dah kawin tahu?
umor 24 dah ada anak sorang..jadi.. [sila pahamkan sendiri]

sobs.sobs.sobs.
tak tahu kenape rase macam sedih je..

agaknya mungkin dah kene start :

-lebihkan duit untuk masuk tabung
-kene fikir soal urusan itu dan itu
-dah kene belajar uruskan semuanya sendiri 
[ini paling sadis Y_Y]

dan

jadi MATANG..matang ke uolss kalau umur 23? hahaha

alah,setakat nombor je kot..
[sedapkan hati]

mood : dup dap dup dap.

8 comments:

eiyra amieyra said...

asya, org dah umo 25 tahun ni... tp rasa macam x matang lg jew... hikhikhik

laskar pelangi said...

asya tuuuu! kita sama2 23 tahun la utk tahun ni..uwaaaaaa rasa tua fulakkkkk! uhuk uhuk...

asya..cepat2 kumpul duit..pastu yepppiiii kawennn la..=)
hek3~

Nurulhuda Zaharni said...

23. muda lagi. leh lelompat men getah lagi. huhuhuhu~

Asya Zain said...

Eiyra amieyra : awak takpe,muke awak babyface :D

Asya Zain said...

laskar pelangi : hihihi..mude lagi la.. :P

Asya Zain said...

huda : kite je rase mude..mak cakap dah tua! sobss

Puan Besar Shag Yahaya said...

Sama tualah kita sayam~ Tapi Shag tak nak jadi matang selalu. Nak budak budakan jugak ! Tak nak fokus, kumpul duit apa semua. Nak enjoy habis habisan :Pp

Entri Terbaru Shag Yahaya

Asya Zain said...

Puan Besar : haha..susah kan jadi TUA ni? banyak kene pk..hahaha :P

tengkiu sume sudi komen entry ni! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...