Instagram

Friday, September 9, 2011

Naturactor ? ape tu??

Hye semua! :)


APA ITU NATURACTOR FOUNDATION ???

Naturactor merupakan keluaran Meiko, daripada Jepun - bedak yang berasaskan tumbuhan organik. Ia mengandungi ekstrak bunga sakura. Bunga sakura merupakan bunga yang boleh memberi kebaikan kepada kulit kita. Antaranya adalah :

 Membantu kulit menjadi lebih lembut
♥ 
Membantu menghidratkan kulit 
♥ 
Mengurangkan masalah kulit ( Sesuai unttuk kulit berjerawat)

KELEBIHAN NATURACTOR FOUNDATION ???

♥ 
Anti kilauan/tidak berminyak 100% menutupi pegmentasi, parut, cela, jerawat & noda hitam  Ringan & lembut pada kulit seakan-akan anda tidak memakai foundation  Melindungi kulit dari sinar uv yang boleh menyebabkan pigmentasi Senang digunakan, cepat & yang penting tidak melekit Tahan sehingga 12 jam Tidak menutup pori-pori Digunakan oleh makeup artis professional & mak andam Kulit terasa ringan, tidak melekit & kelihatan gebu! Sesuai untuk majlis pertunangan, perkahwinan,photoshoot dll



KOD PILIHAN:

130 : for very fair skin - pinky tone
140 : for chinese skin - pink undertone
141 : for chinese & fair malay skin - yellow undertone
150 : for dark malay & indian
151 : for medium skin - yellow undertone, easy to match with chinese &
malay skin
152 : for malay skin - yellow undertone
153 [dark brown] : for shading
161 [yellow] : corrector for reddish skin
171 [green] : corrector for reddish skin
181 [white] : Highlight










yang ini Additional Foundation..mean korang nak tutup segala cela yang ada :)




Naturactor Cleansing Beauty Oil 

ini berfungsi sebagai mencuci mekap yang korang pakai tuh.. :)
it's called Make-up Remover :)


nak tahu rahsia saya?

mari ! :)


ini adik saya :)


ini sepupu saya ! :)


haaaaaaaaa..inilah jawapannya! :)

saya pakai,sebab tu saya berani rekemankan kat korang :)

kalau berminat,bolehla singgah sini and say hi Asya! saya nak beli boleh ? :P


atau pergi terus ke :  

        Original Naturactor Foundation Cover Cream & Silky Lucent Powder


oke,mari jadi cantik macam Song Hye Kyo ini ! :)


ok,bye semua ! :D

12 comments:

miss m said...

sy nk jd seller gk ley?? ngee~~

Asyazain :) said...

hehehe..boley je :)

Nisa Kay said...

wahhh camne ye nak jd seller?

Anonymous said...

bestla produk ni... camne nk jdi seller eh?

LaLaLovy said...

i pun guna naturactor. nak jual macam mana eh?

Unknown said...

mcm bes je produk..
nak jd seller cmne ea?

Anonymous said...

memang best produk nie...saya dh pakai....memang foundation yang terbaik yang penah saya jumpa.. :)

Asyazain :) said...

kepada semua yang nak jd seller tu,nanti add saya ye.. tq :)
nanti kite pillow talk eh.. :P

add FB: asya zain

Unknown said...

emel je bleh x?
jrg on9 fb..hehe..

syuhadasalleh@gmail.com.

mek yunie said...

salam, saya berminat nak beli naturactor ni. tapi saya tak de fb. boleh kita contact via mail? ayunieramli@gmail.com

saya nak yang kod 130 punye naturactor.

Asyazain :) said...

syuhada : ok,sy email :)

ayunidibble : wslm..ok,sy dah email details ya.. :)

Anonymous said...

nak order naturactor nie..dh msj kat wall awak, tapi xde respon pon... ;(
nak kod 141, nak 2 ye..
mail saya : ctkus_11@yahoo.com.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...