Instagram

Sunday, September 4, 2011

Coretan Aidilfitri Saya :)

Hye semua :)

Dah nak dekat masuk seminggu kita semua beraya kan tapi baru hari ni asya terhegeh hegeh nak update belog..sebenarnye makin lama,makin rasa malas nak update belog sebab merasakan diri ini tidak ada peminat lagi yang ingin membaca entry saya disebabkan kesibukan yang terlampau..
*ok,boleh pang sekali,sekali je tahu?*

ok,dipendekkan cerita yang dah memang pendek,Raya pertama saya diraikan di rumah nenek saya di Kuantan,Pahang sahaja..disebabkan semua saudara mara semua dah berpindah ke pahang,maka kami semua bergabung..meletup! boleh? :P

Tahun ni kami beraya tanpa abah kesayangan sebab abah kena kerja time raya..uhuks..cedeyh..kamera pon hilang kene curik dengan malaun laparkan kamera,maka,kami juga hanya ber'ala kadar' sahaja..pecah rekod raya tahun ni sebab hanya raya pertama je asya ber'camwhore'..hahaha..kesian gila..tu pon belas ehsan adik and aunty pinjam kamera die..gile sedih merempat pinjam kamera orang..haha

dah dah..malas nak ulang tayang memori sedih ni kat korang..
meh tengok gamba raye hasil pinjam kamera orang ye..wakakaaka..
*tak malu langsong wat statement cenggini..ahh,gasak lahh*

dah name pon hari raye kann..muka pon haruslah sesuci lebaran yaw..
kemain tabah ok pakai kerongsang juntai juntai di pagi raya..kelassss ko maria..~~
muka girang gumbira nak pegi semayang raya..berkabus kabus lagi kat lua tuhaa..
*semangat ya rabbi*

bersama adik kesayangan saya,Eyra..walaupun die tinggi dari saya,tapi saya tetap kakak.. :P

eyebag sangat gedabak sebab rajin sangat bungkus ketupat lemang segala.. :P

tema kami hijau tahun ni  :)

Sessi Bersama Nurul..si comel saya yang jarang jarang balik Kuantan..
bile dah jarang,maka haruslah bergambar kenangan secara maksima yaw..
kepada yang rase loya loya,silelah ke tandas secepat yang mungkin.sekian.

muka kami nak same tak ? :P





seeeeeeeeee!! comel kan die? :)
oh ye..die dah berpunya..harap maklom.. :D


 ini pula sepupu asya jugak.. Niena :) study kat Poli Metro,Kuantan.. :)
single and available taw! :D

 ini aunty saya..merangkap MUA saya yaw..kalau ada event,bolehla nak hire aunty saya..
*promote*


Sessi beramai ramai la pulok..meriah gila..rindu time ni..korang bayangkan amek gambar tengah tengahari buta camni..mau hangit sorang sorang..siap je snap gambar,bertempiran lari masuk umah..janji gambo tetap adooo..hahaaha
 pandai pandai korang la nak cam mane satu muda,mane satu yang tak muda..hahaha

belah belah kanan sume muda bergetah lagi..belah belah kiri sume yang muda jgk..tapi korang paham paham la kannnnnnnnnnnn...lalalaallala..

last,gambar poyo haruslah ade ye..
untuk meloyakan korang..wakakakaka

1


2


itu sahaja dari saya..trime kaseh MUA saya yang tersayang..nanti boleh make up lagi ye.. :D

bye semua!
Selamat Hari Raya! :)


6 comments:

Myra Abdullah said...

fuyoo..fuyooo..



meh la beraye dgn myra pula,
http://lalalahidop.blogspot.com/2011/09/2011-real-raye.html

kasnielz said...

ahaha, xpa2..guna camera org pun, happy juga kn...mengeratkan silaturahim apa sharing2 camera di hari raya...ngee xD

Wawazzup said...

selamat hari raya ehh raya sebulan kan hehe!!btw cantik-cantik gambar kamoo!1

Asyazain :) said...

Myra : fuyoooo..meriahnya die raye! :)

Danielz : hehehe..betul tu,pastu rebut rebut kamera orang buat mcm kamera sendri..haha

wawazzup : ala,gamba kamera henpon jek..hihi..samat ari raye :)

Nurulhuda Zaharni said...

dengki nyer tengok die beraye. kite tak beraye pun lagi tau. senasib ngan abah asya

Asyazain :) said...

hihihi..bersabo la huda..kite pon ala kadar je tuh..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...