Instagram

Thursday, July 21, 2011

terima kasih ;)

hye semua :)

sekarang dekat office..malas nak menapak balik..kat luar ribut,nak hujan..hurmmm..
hurmmm..rindu kamera saya.. :(

bila dapat tahu tentang kamera saya hilang,ramai yang bagi semangat semula..sebab saya down..pegi office mata bengkak..nasib baik semua memahami..terutama encik sayang saya..byk bagi nasihat..terima kasih sayang :)

mama pulak memang la marah sangat sangat sebab saya cuai..
tapi,kalau saya tahu perkara tu nak jadi,takdelah hilang kan..nak buat macam mana..uhuk.. ;'(

tadi ada orang nasihatkan saya..

Bila ALLAH cepat memakbulkan doamu, maka DIA MENYAYANGIMU.......
Bila ALLAH lambat memakbulkan doamu, maka DIA MENGUJIMU...........
Bila ALLAH tidak memakbulkan doamu...........
Maka DIA MERANCANG SESUATU yg lebih baik buatmu......
0leh itu bersangka BAIKLAH dalam apa jua keadaan.......
kerana KASIH SAYANG ALLAH itu mendahului kemurkaan Nya..............


ye..saya sedang diuji..sebab saya pon tahu saya kuat nak terima semua ni.. ;')
InsyaAllah..amin

Thanks pada semua yg nasihatkan saya..sayang korang semua :)
nah kek untuk awak..tehehehe
saya pasti senyum semula..
:)


till then,bye semua :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...