Instagram

Sunday, June 12, 2011

Review Pahang : Lepak Melepak di Swiss Garden Resort & Spa,Kuantan,Pahang :D

Salam and hye evelibadi :)

entry kali ni asya nak update tentang cerita dah basi lagi sekali..korang paham paham la kan..semenjak dua menjak ni bz kemain..belog pon da naik berhabuk..cicak tokek pon da siap cari lokasi nak pindah sini daaa..
T_________________T

entry kali ni tentang kejadian Lepak Lepak kami..kejadian ke? konpius.
2 minggu lepas,kami dpt invitation for BBQ dinner at Swiss Garden Resort & Spa..
yeayyyy yeayyyyy..
tapi tak berapa nak yeeeayy jugak la kan sebab die buat time hari bekerja..makanya,kene la lepak lepak di sana lepas waktu bekerja..

haaa..itu abah saya tengah check in bilik.. :)

ni lobby dia..haaa kaw.cantik..nganga kejap..jakun jakun.

kolam ikan ni dekat lua before pintu masuk..
landscape ni kawan abah yg buat..cantik.. :)

oh ye..masa kejadian tu,saya dengan dukacitanya menyatakan yg saya tiada camera canggih time tu..sedih..T.T pegi pon rushing rushing..encik sayang dengan mama amek kat opis lepas keje,then terus pecut pegi Mini Zoo nak bagi adik kecik ketuek saya bermain main disana..dengan baju kurung saya pegi zoo..dengan kasut tinggi lagi..sangatla formal di petang hari..T__T

maka,saya hanya dapat bergamba guna camera henpon sahaja..yg selebihnya ialah ihsan pihak hotel dari FBnya..nyiahahaha

petang tu before BBQ,kami rest rest dulu..mama,abah ngan ica dah round round sakan..pas maghrib,siap siap untuk dinner..yehhhu.. :)

ni tempat mamam.. sangat cosy..terapung atas air..makan sambil dengar instrumental lagu Gio-bila cinta and My All sangat menselesakan perot..wakakaka 

oh ye,saya mamam dengan encik syg je satu meja..awww..malu taw bila jadi macam tu.. family meja sebelah sbb dorang da set meja.. ;)

lepas makan,perut sangat boroi ye kawan kawan..maka,saya ajak encik sayang dan ica merayau rayau sekitar hotel..ica jumpa CAPCOM..encik sayang jumpa tempat main main kayu tuh..ala,snuker omputih cakap..kene la temankan dorang..

hikhikhik..budak kenyang..nak main pon slow je..tengah tengah dia main,adela baby boy sorang datang,then main main bola dalam pool tuh..siap amek 2 bijik lagi bola tuh..encik sayang pujuk pujuk baby tu mintak bola balik..olololo..sweet je.. ;)

before berangkat pulang,saya tunggu encik syg solat,saya pon berposing la sekejap..jakun la katekan..ape nak kisah sangat..wakakaka

walaopon MP camera ni kecik nak mati,tapi takpe,
gamba gedik mesti ada..huahuahua

ok2..meh nak tunjuk scene sekitar hotel ye..meh meh.. :)

dari belah kanan ;)

dari belah kiri.. ;)

bilik tidur :)

Samsara Spa..Spa tepi pantai..cantek sangat ! :)

haaaa..itu sahaja untuk kali ni..nanti saya cerita dekat awak lagi ye. ;)

take care semua.. 

:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...