Instagram

Sunday, July 11, 2010

ney ezzo giveaway n frenship award! :)


tengs to zaza sbb tag kat asya suh join giveaway ni..
maseh syg..:)

ok..giveaway ni dianjurkan oleh Ney Ezzo ye..:)

tarikh tutup : 1 ogos 2010 :)

gud luck tuk sape2 yg join..tuk asya jgk! :)

next!

FRIENDSHIP AWARD :)


award dari cik laila yg comey tu..tengs ya! :)

1. Copy badge Friendship Award di bawah beserta tagline dibawahnya.
* Friendship Remains And Never Can End *

2. Jawab soalan-soalan berikut dengan jujur.
Adakah anda kawan saya?

ye..baru je berkawan slps laila ni add kat fb asya beberapa hari lepas..:)


Bagaimana cara kita bertemu/berkenalan?

melalui blogwalking, pastu add kat fb..tengs laila sbb sudi kwn ngn asya..:)


Apakah anggapan anda apabila pertama kali bertemu/berkenalan dengan saya?

simple and baik 2 saje..
xkesah sape nak kwn,asalkan die ikhlas dgn saya..:)


Adakah anda masih beranggapan sedemikian?

yup2..:P


Apakah yang mengingatkan anda kepada saya?

UNISEL tershenta! :)
laila juge budak unisel..so perkenalkan diri sbg dak unisel jugak..
tp die senior saye..
saye pon da abes stdy..ta dpt la jumpe dye..:(


Pendapat anda tentang diri saya dalam satu perkataan sahaja.

comel!


3. Berikan award ini kepada siapa sahaja yang anda mahu!
:watie comey:
:)




2 comments:

Miss Watie said...

hehhehehhe...wahhhhhhhhhh..thx...nnti watie wt yer...

Asya Zain said...

ok yangg..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...