Instagram

Tuesday, March 13, 2012

12 Mac yang tuttt..

Di suatu pagi yang sejuk..sebab ujan..

·         bangun pagi badan dah panas..uhuk..dalam hati,malasnye pegi keje..mata mengantok sangat!

·         sebab sebelum tido makan ubat selsema yang mega kuat tahap mengantoknye! jadi,haruslah mata macam ada gam uhu..

·         Encik sayang message, bagitahu nak datang umah kul 7 pagi..siaplah kite dengan ala kadar je..muke seposen je nak g keje..masuk je kete,mata memang macam panda..huahuahau

·         sesampainye di opis,ujan la pulak..lagi la malasnye nak menapak dalam ujan tu..dengan bawak beg sekolahnye..dengan takde payungnye..dengan laptopnye..kompius..nak g sekolah ke opis? :D

·         dengan basah basahnye tu masukla ke opis..pastu kan..pastu kan..pastu..

*muke malas pegi opis*



Kite dapat pokok kristal pink yang comeyy ni haa..ade orang
hadiahkan utk kite..suke suke suke! :)






Yahoo! Terus semangat nak keje! Mata pon terus ilang mengantuks. Keh keh keh..nampak sangat kene ade sogokan dengan hadiah baru nak buat keje..lalalalalaala..

sekarang,muka ada senyumlahhhh! hihihihi


bye semuaa :')


3 comments:

beLLa said...

pink nya !! love it ! :D

SyamimiNazifa said...

lawalah pokok kristal tu . untunglah ada orang bagi , huhu .

Nurulhuda Zaharni said...

nak kueh raye kat blakang tu. cam sedap je... hurmmm.. lapor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...