Instagram

Thursday, November 4, 2010

kan dah glemer! hiks



semalam kan asya saje saje la bukak email..ade email dari formspring..bukak bukak kan..terkejut gajah oke asya tengok formspring asya tuh dipenuhi dgn soklan soklan dari sorang budak ni..sorang je ok..
tapi soklan die mabeles..

meh tengok meh ape die wat..





gigih ok die tanye asya soklan banyak banyak..
die sorang je tuh..
hahaha

disebabkan die dh buat pecah rekod,asya pon dengan baik hati la mau glemerkan die dalam belog asya ni..[glemer ke belog ni..huahauahua]

ni la orangnye yg sangat rajin bertanye.. :)

asya xsure la yg mane satu budaknye..yg depan tu kot..hihihi
nickname die formspring tuh shazalong07.. :)

ade sesape nak pecahkan rekod lagi? hahhaha
meh kat sini meh..mane tau silap silap leh kua kat blog asya ni lagi..hikhikhik


tetibe rase mcm nak jual baju yang ade tande kat atas nih! rase rase ade sape nak beli x? wakakaaka
lalaalalarikksssssssss :P



3 comments:

Roxy zai said...

wah..hehehe..ok nnti aku bg soalan byk2 ye..nak objektif atau esei ni??hiks!

Asya Zain said...

objektip jela..lenguh lak nak taip esei tuh! :P

finn said...

lh.... bdk nie ker?? rsa nyer mcm bdk kl jerk.. sbb mcm penh nmpk kat pavi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...