Instagram

Tuesday, June 29, 2010

contest lagi..:)


salam..hye2 sume..
arini nak tunaikan tag dari watie yg comel tuh..
die da join contest ni..
n die tag asya plak suh join..
malu la nk join..
hoho!

btw asya xde la gambo2 yg buat asya nmpk kiut miut ye kwn2..
gambo burok2 byk la.. cmne nak join contest nih? tssskkk...

em, cite sket ttg contest ni..
contest ni iyelah contest gadis paling comel..
penganjurnye pulak iyelah  Cik Nurain Hasan  :)

antara syarat2 nk join contest ni plak :

  1. terbuka kepada gadis-gadis sahaja sebab lelaki tidaklah comel.mereka kachak dan macho sahaja. hak hak hak.
  2. perlu lah menjadi followers saya yang comel dahulu. *psst..kalau nak LIKES fanpage saya sekali pun ok what. thehehe...:)
  3. letak sekeping sahaja gambar anda SENDIRI. tidaklah berdua mahupun bertiga apetah lagi berempat. dan gambar itu mestilah gambar anda yang TERKINImungkin! tidak mahu gambar masa kecil-kecil; masa baby sebab kalau masa baby semua orang pun comel oh..!
  4. buatla entry khas untuk contest saya ini. letak kan banner contest ini di entry anda dan di sidebar anda dan WAJIB backlink kepada contest saya ini semula. ok. ;p. copy-paste je code banner contest di sidebar saya itu.perletakan banner contest di side bar adalahtidak wajib.terpulang mahu letak atau tidak :)
  5. di dalam entry anda juga tuliskan jawapan untuk soalan saya ini :: apakah benda comel/cute yang anda suka? contohnya. :: benda comel yang saya suka ialah toothbrush holder. ;p. itu contoh lah ye..
  6. tag kan hanya seorang yang anda rasa patut join contest ini. make sure orang yang di tag itu tahu ya??!


contest dibuka dari 21 JUNE 2010 hingga 21 JULY 2010.


ok tu je arahan die yg perlu dipatuhi ye rakan2..bapak skema ayat..keh keh keh!

em,nk bg gamba mane ek..
hurmm..
hurmmmmmm..
hurmmmmmmmmmm
hurmmmmmmmmmmmmm.....

agak lame memilih..rasenye yg ni bleh kot...
hek hek hek!




benda comel dlm gamba ni ape ek??
hemm..hidong kot..ahahahhaa ;p
 k la..tu je kot..

oh ye..mau tag sorang lagi ye..sape ek..
zahyra la..boleh2?? :)

ok kawan2 saya..bai bai..:)
skema habesssss...ahahahhaaa ;p




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...